Klantenservice

Contactgegevens Klantenservice

Email: info@wimperextensions-online.nl
Adres: Spuistraat 17, 5704MV Helmond
Telefoon: 06-30413730 (ook per WhatApp bereikbaar)
Openingstijden klantenservice maandag tot en met vrijdag van 10.00 - 17.00 uur 

Bestellen
Indien u op werkdagen voor 17.00 uur uw bestelling plaatst en betaald dan wordt uw bestellling diezelfde dag nog verstuurd. 

Berzorging
Nadat u een bestelling heeft geplaast bij wimperextensions-online.nl krijgt u van ons een trackingcode en kunt u uw pakket volgen. Het pakket zal binnen 24-uur bij u bezorgt worden, het kan voorkomen dat de post een enkele keer een vertraging heeft waardoor het iets langer duurt. Houdt u er rekening mee dat de pakketdienst op andere tijden bezorgt dan de gewone post.

Wimperextensions-online.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de post. 

Afhalen
U kunt er tijdens het afronden van uw bestelling ook voor kiezen om de bestelling zelf te komen afhalen. Dit kan op het volgende adres:
Spuistraat 17
5704MV Helmond
Indien u een pakket wil afhalen, zullen wij dit opmerken zodra u bestelling bij ons binnenkomt. Wij nemen dan contact met u op en zullen een afhaaldatum/-tijd met u afspreken. Afhalen kan op werkdagen tot 22.00 uur en in het weekend is ook mogelijk op aanvraag. 

Retourneren


Onze producten mogen geretourneerd worden binnen 14 dagen na de besteldatum. Indien u een bestelling retour zendt gelden de volgende voorwaarden:
- U dient voorafgaand de retourzending ons een mail te sturen aan info@wimperextensions-online.nl beschrijf hierin de reden van retourzending, uw naam en bestelnummer. Wimperextensions-online.nl neemt alleen retourzendingen in behandeling die aangemeld zijn via e-mail. 
- De kosten van het retour sturen zijn voor u zelf 
- Wimperextensions-online is niet aansprakelijk in geval van vermissing van de retourzending
- Wimperextensions-online raadt u aan de zending aangetekend te versturen
- Het retouradres van Wimperextensions-online is; Spuistraat 17, 5704MV Helmond. 
- Producten dienen in een ongeopende en orginele verpakking te zitten.

Stuur nooit zomaar iets retour. Onaangekondigde pakketten worden geweigerd.

Klachten en Tips
Het is natuurlijk vervelend als iets niet helemaal naar tevredenheid verloopt of over de dienstverlening zoals u deze als niet fijn ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht even per email naar ons te versturen info@wimperextensions-online.nl. Na ontvangst van de klacht zullen wij uw een bevestiging sturen dat de klacht in goede orde is ontvangen. Wij streven ernaar om klachten binnen 2 weken na binnenkomst op te lossen. Mocht er meer tijd nodig zijn de klacht op te lossen zullen wij hierover u op de hoogte stellen per email. 

Pakket / nalevering niet aangekomen? 
Meldt dit binnen 7 dagen nadat u de track and trace mail heeft ontvangen. Doet u dit later kan PostNL geen onderzoek meer doen. Bij elke bestelling of nalevering ontvangt u een mail met de track and tracé code. 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.